Loader
 

Budmateriale m.m. til kongresser

Category
Grafisk identitet, Kommunikation, Markedsføring
About This Project

Mange kongresser verden over er intervalmæssigt tilbagevendende begivenheder. Kongresserne er i åbent udbud – og lande, regioner eller byer kan således med en fagligt relevant organisation i ryggen vælge at deltage i konkurrencen om at vinde afholdelsen. 

Jeg har i samarbejde med Odense Universitetshospital og organisationen Inspiring Denmark været en del af at vinde mange kongresser til Region Syddanmark. 

Her er det et lille udpluk af materialet til en kongres om for tidligt fødte børn.

Materialet bestod bl.a. af:

• Logo + grafisk identitet
• Bud-materiale – eller ’bid’, som er termen på engelsk
• First + second announcements
• Hjemmeside
• Foto og video
• Digitalt magasin
• Programmateriale til selve kongressen
• Annoncer
• Udstandsede handouts m.m.

Opgaverne med udarbejdelse af budmateriale til kongresser indbefatter både grafisk arbejde samt strategisk arbejde med at promovere den bagvedliggende organisation i en kompetent optik, samt med at positionere Region Syddanmarks og værtsbyens hårde og bløde styrker: Logistik, hotelkapacitet, fritidsaktiviteter, natur, kulturelle tilbud m.m. 

Kongresmateriale er altid på engelsk.