Loader
 

Archive

Brochure- og annoncekoncept samt markedsføringsplatform.   Markedsførings- og kommunikationsmaterialer for Udbudsvagten. • Grafisk koncept • Brochurer • Annoncer • Webdesign • Roll ups • Salgsmateriale • Skærmpræsentationer • Samlemapper m.m.  ...

Grafisk identitet og markedsføringsplatform til rederi. Logo, grafisk identitet samt markedsføringsplatform. • Logo + grafisk identitet • Brevpapir, kuverter, visitkort m.m. • Foto + video • Hjemmeside • Roll ups • Annoncer • Samlemapper m.m  ...

Grafisk identitet samt løbende markedsføring af to kursuscentre i hhv. Middelfart og Karlslunde – samt turismeophold i feriesæsonen • Grafisk identitet • Idé og koncept • Tekst • Brochurer, annoncer m.m. • Sprogversioneringer • Udstillingsmateriale • Fotos • Film • Radioreklamer • Digitale magasiner • Speaks m.m....

Jeg har skrevet og layout'et Fyns turismemagasin fra første store begyndelsesbogstav til sidste punktum, deltaget i udviklingen af Fyn som destination, lavet aktivitetsguides og bøger om cykling, vandring og havkajak, udgivet turkalendre for de fynske kommuner og meget, meget mere....

Markedsførings- og kommunikationskoncepter for Sydbank • Art direction • Brochurer • Annoncer • Direct mails • Salgsmateriale • Skærmpræsentationer • Samlemapper • Roll ups • Design af kreditkort m.m....

Informations- og markedsføringsmateriale. • Grafisk lay-out • Politiske tekster (automation, produktivitet, optimering) • Logo design • Brochurer, postkort m.m. • Opdatering af hjemmesider • Udstillingsmateriale • Nyhedsbreve • Foto og video...

EU-strukturfondsprojekt med henblik på såvel opkvalificering som jobskabelse i turismebrancen over en bred kam.  • Grafisk identitet • Politiske kampagner (turismen som væksterhverv og vækstdriver) • Annoncer • Plakater og roll ups • Nyhedsbreve • Skærmpræsentationer • Magasiner og bøger • Foto og video • Visitkort, samlemapper m.m....

Grafisk identitet og løbende markedsføring Markedsføringen af kongresser er todelt: inden der overhovedet er nogen kongres eller konference at markedsføre, skal man have en organisation (fx et universitetshospital eller en brancheorganisation) til at ønske at påtage sig værtsskabet til en given event og det arbejde, der...

Mange kongresser verden over er intervalmæssigt tilbagevendende begivenheder. Kongresserne er i åbent udbud – og lande, regioner eller byer kan således med en fagligt relevant organisation i ryggen vælge at deltage i konkurrencen om at vinde afholdelsen.  Jeg har i samarbejde med Odense Universitetshospital og organisationen...